Nurich Lacto-Lite


Apa itu Nurich Lacto-Lite?

Lacto-Lite menggabungkan serbuk yogurt dengan kultur hidup, insulin dan ramuan-ramuan lain.. Inulin adalah prebiotik.. Ia membantu menambahkan bifidokbateria dalam usus dan membantu memastikan usus dalam keadaan baik..



Ramuan Lacto-Lite

Inulin, serbuk yogurt dengan kultur hidup, serbuk konjak, oligo-fruktosa, maltodekstrin, serbuk vanila, dan silikon dioksida dan kondisionaer makanan (agen antipergerakan ) yang dibenarkan..


Bagaimana hendak minum Lacto-Lite?

Campur 1 bungkus Lacto-Lite ke dalam 200ml air, kacau dan terus minum.. Elakkan penggunaan air panas..Jangan lupa minum 800ml air untuk lihat kesan lebih ketara.. Penggunaan Lacto-Lite ni untuk proses detoxification..so, it's really important for us to drink lots and lots of plain water.. :)


Harga Lacto-Lite

Ada 25 sachet dalam satu kotak..Satu kotak hanya rm158.00.. Beli 3 kotak FREE shacker.. :)


Halal ke tak? macam was-was je nak minum..

Dear, takkan saya nak jual produk haram kot.. Memang terang-terang produk ni HALAL..so jangan risau yer.. :)


Lacto-Lite ni sesuai untuk siapa yer? 

Sesuai untuk semua jenis kaum di dunia ini yang bernama manusia.. Dewasa, warga tua, kanak-kanak, remaja..semua boleh..hehee..so if nak try, beli sekotak, share la dengan kawan-kawan ke , family ke...Lacto-Lite ni sgt sesuai untuk sesiapa yanga der masalah susah sangat nak buang air besar. Means, kalau buang pon, macam tak lawas, and tak puas.. Lacto-Lite ni memang sesuai untuk breatsfeeding mothers, sebab ramuannya  takkan sesekali mengurangkan susu badan.. Yes, a few of my customers have tried dan takde effect kat susu badan..

Lacto-Lite nie akan membersihkan usus kita, so after minum nie, akan kerap membuang air besar, tapi xde lar smpai sakit perut.. Lepas tu, badan akan rasa lebih ringan.. :) Kalau pengambilan Lacto-Lite diambil secara konsisten, not only usus kite bersih, tapi kulit muka pon jadi gebus dan mulus sebab toksin dah takde dalam badan kiter.. :)


Bagaimana Lacto-Lite dapat membantu anda?

*  menyingkirkan toksin dalam badan..
* menggalakkan metabolisma
* mengurangkan beban badan
* menggalakkan pertumbuhan bakteria baik
* membantu dalam penghadaman
* membantu melegakan sembelit
* membantu sintensis vitamin
* sangat sesuai untuk buasir


Percaya atau tidak, our leader yang terulung, CDM Kak Ana berjaya mengurangkan berat badan from 98kg hingga 55kg dengan minum Lacto-Lite dan memakai Premium Beautiful secara konsisten.. So, Lacto-Lite ni sangat sesuai for those yang ada weight issue and memang akan melengkapkan Premium Beautiful dengan lebih sempurna.. :)

Jangan takut untuk minum Lacto-Lite ni yer  sebab Lacto-Lite langsung tak mengandungi herba atau kimia yang bersifat Laksatif (julap). So, takkan buat kiter sakit perut atau cirit-birit.. :)

So, tunggu apa lagi uols? Sesiapa yang berbadan besar, gempal, weight issue is bukan issue lagi.. This is your chance nak tampil cantik dan sihat dengan lebih berkeyakinan... :)



No comments:

Post a Comment