Pengalaman sendiri minum Tamar Cocoa

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, harini bersamaan 21 Syawal.. Tinggal beberapa hari je lagi Syawal bakal menyusuri pergi..Semoga kita dapat berjumpa lagi Syawal pada tahun hadapan.. Kalau dapat jodoh nama Syawal, kira hari-hari la jumpa Syawal kan..hahaha!

Harini genap 2 minggu saya try Tamar Cocoa..So nak share serba-sedikit pengalaman ye sebab ramai yang tanya..Bukan saya seorang ye tapi keluarga sekali.. Si kecik amzar pon minum jugak..campur sedikit dalam botol dengan susu.. Ye la, nak sama-sama nikmati khasiat kurma.. 

Macamana boleh tahu pasal Tamar Cocoa?

Seriously before ni memang tak pernah tahu langsung pasal produk ni. Tapi sejak produk MILO di boikot, terfikir alternatif lain untuk gantikan MILO.. Terasa macam tak boleh nak go on dengan MILO sebab terbayang nasib saudara kita yang di serang di GAZA terutamanya kanak-kanak dan bayi..Ternampak 1 status kat facebook tentang Tamar Cocoa.. Tanpa buang masa, terus google.. Tak banyak yang tahu.. Then terus cari stokis berdekatan, sehingga jumpa kakak ni.. Namanya Kak Maliah.. Weekend baru pergi rumahnya, berborak lebih details.. Rupanya kak maliah dah jual lebih pada 2 tahun..


Tamar Cocoa keluaran mana? Di mana HQ nya?

Tamar Cocoa 100% keluaran bumiputera iaitu AL-Haddad Marketing.. Dan ia di jamin HALAL.. HQ terletak di Bertam Perdana.. So tak jauh la dari kawasan rumah saya.. 


Di entry seterusnya saya akan share testimoni dari customer yang dah pon minum Tamar Cocoa ni.. Alhamdulillah, semakin hari ramai semakin sukakannya.. 



Breakfast Nasi Lemak & Tamar Cocoa.. MasyaAllah, lazatnya...


Tamar Cocoa terdapat 2 jenis.. 


Pack 900gram (Sama packing macam milo) Selalunya keluarga yang membeli.. 
Cara bancuh : untuk 1 mug letakkan 2 sudu teh besar, masukkan air panas.. Siap!
If rasa kurang manis, nak letak sedikit gula atau susu pon boleh tapi bagi saya ia sudah sesedap rasa ;)



Pack Sachet (terdapat 20 sachet kecil di dalam). Selalunya orang yang bekerja, masih belajar dan mereka yang suka travel/outstation.. Pack yang kecil dan mudah untuk di bawa ke mana sahaja.. 
Cara bancuh : masukkan 1 sachet Tamar Cocoa ke dalam mug, masukkan air panas.. Siap!
If rasa kurang manis, nak letak sedikit gula atau susu pon boleh tapi bagi saya ia sudah sesedap rasa ;)


Wakil pengedar di perlukan di seluruh negeri.. Permintaan Tamar Cocoa melonjak sehingga 200%.. Sebarang tempahan/pertanyaan, sila sms/whatsapp saya di talian 012-4219244 (FIZA)



No comments:

Post a Comment