Gold Coast - February 2014!!

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah... Terasa tak terucap dengan kata-kata.. Betapa bersyukur nya kepada Ilahi kerana diberikan rezeki yang tak di sangka.. Tahun yang penuh bermakna..Segala suka & duka silih berganti.. Benarlah apa yang dikata, Rezeki Allah begitu luas.. Rezeki itu akan berpihak pada mereka yang tak pernah kenal erti putus asa dan terus berusaha..




Rasa sebak & sedih bila di beritahu yang Jat salah seorang qualify trip ke Gold Coast.. Memang sejak kecil angan-angan nak main dengan koala, kanggaroo, penguin.. Nak sangat pergi melancong kat oversea tapi tak mampu sebab Jat bukan kerja bergaji besar.. Bila di beri peluang untuk melibatkan diri dalam bisnes ni, memang seronok sangat.. Bukan sahaja ada bonus besar, siap pakej sekali pelancongan percuma 3x setahun, tabung kereta & banyak lagi..


Australia, kami datangggggggggggg!!


Nice view.. Subhanallah, indahnya ciptaan Mu


Tak sabar nak main dengan kangaroo depan mata.. :) Korang nak duduk camni or nak lari? hehe!






For those yang miss this trip, jangan risau.. We have 2-3 times free trip per year.. Banyak kan? So far dalam team GLAM, we always the highest number of qualifiers, for last trip to KOREA, about 200 GLAMpreneurs.. Ramai kan? Bila ramai memang rasa makin havoc & best! 

So anyone wanna follow me for the next trip? Just text me & i will show u the way. 


Love,
Nor Hafizah Mahazir,
012-4219244
nhafizahmahazir@gmail.com


No comments:

Post a Comment