Kaedah Pencegahan & Rawatan Kanser

Kanser adalah masalah kesihatan yang amat menakutkan..Tidak kisah di peringkat mana, semuanya menakutkan!

Malah jika anda disahkan mengidap kanser, terus terbayang KEMATIAN!

Menurut Kanser & Wanita, faktor penyumbang utama kepada penigkatan fataliti akibat kanser adalah kurangnya kesedaran berkenaan kanser dan kekurangan langkah pencegahan yang berkesan.

Saya sendiri telah mengeluarkan beberapa entry berkenaan kanser yang telah berjaya di kongsi dengan beberapa rakan di laman sosial.. Saya mengeluarkan entry tersebut bukan berdasarkan kajian peribadi tetapi di atas dasar ingin berkongsi maklumat dengan semua, buat pengetahuan umum :-

Di antaranya adalah seperti berikut



Berdasarkan pemerhatian melalui penulisan dan membaca fakta di Kanser & Wanita, didapati bahawa kanser menyerang tanpa mengenal usia dan jantina..

FAKTA : Walaupun sering dikaitkan dengan kematian, banyak jenis kanser boleh dirawat sekiranya dikesan di peringkat awal.

Bagaimana situasi pencegahan dan rawatan di Malaysia?


Knowing your body is the key here.
Please do check up frequently so that you will know of any changes to your own body .

Saya tak ingat dari mana saya dapat poster ini.
To whoever that shares the poster, thanks so much for the descriptive information of breast cancer treatment in Malaysia..

Basically, know your body and prepare some cash aside to take care of yourself..

True that money not everything, health inclusive, but without money, you could not take care of your own health and also your loved ones.

Tempoh hari, masa Jat blog-walking ke Blog Aku Stress Giler, aku jadi terkejut dan pasti ramai yang akan stress selepas membaca ini.

CARA MENYEMBUH KANSER TERKINI - MINUM AIR KENCING LEMBU YANG MASIH DARA..YUCCCKKKKKSSSS!!!


Siapa sanggup??

Terbukti atau tidak, ada sesiapa yang sanggup?

atau ada juga kaedah alternatif pencegahan yang tidak memualkan serta murah?



Fungsi Far Infrared Rays (F.I.R) di dalam Premium Beautiful membantu meningkatkan pengedaran darah dan juga mengurangkan radang dan kesakitan pada otot dan sendi.. F.I.R juga mampu meningkatkan kadar metabolisma dan kesembuhan pada tisu..

Dengan penggunaan Premium Beautiful Corset secara berdisiplin, yakni 8jam sehari, anda dapat mengurangkan risiko daripada terjadinya perubahan pada sel normal yang boleh mengundang kepada perebakan sel abnormal tersebut kepada tisu dan bahagian lain yang berdekatan seperti kelenjar atau lobul,   pembuluh darah, salur limfa dan nodus limfa.Pengumpulan sel abnormal ini boleh menyebabkan tumor atau kanser.

Selain daripada menggunakan Premium Beautiful Corset kita juga wajar ketahui bahawa sel kanser akan hidup dengan aktif dalam keadaan badan yang berasid.

Bagi mengembalikan badan kepada keadaan yang kurang berasid, amalkan meminum Garam Buluh juga boleh membantu menbekalkan vitamin dan mineral surih yang diperlukan badan bagi meningkatkan keupayaan sistem imunisasi badan. Ia juga mewujudkan keadaan beralkali di dalam badan bagi mengurangkan keasidan badan. Keadaan badan yang beralkali akan mengurangkan keadaan yang sesuai untuk tumbesaran sel kanser dalam badan.

So rakan-rakan sekalian, lebih baik dan MURAH untuk mencegah daripada merawat. Before ni Jat pernah teman adik pergi rawatan susulan di Hospital Kuala Lumpur, (adik disahkan sakit Kanser Hati) kos rawatan  ubatan mencecah RM20K sebulan.. Banyak tu.. Otak terhenti seketika memikirkan kos rawatan & juga nyawa.. Tapi masa tu memang dah 'terlambat' untuk ketahui penyakit kanser tersebut, pelbagai rawatan moden & tradisional dah kami usahakan.. Duit yang di keluarkan memang banyak habis demi keluarga tercinta.. Namun, kanser yang di hadapi merebak terlalu cepat..

Now, memang Jat sangat menjaga kesihatan family.. Kami mengambil langkah-langkah awal untuk memastikan kesihatan terjaga.. 

Jika anda sayangkan wanita di sekitar anda, adik, kakak, ibu, kekasih, dan isteri, kongsikan sedikit pengetahuan ini..

Jika anda ingin dapatkan Premium Beautiful Corset dan Garam Buluh, boleh hubungi Jat untuk harga istimewa.. Free Colsultant.. 


Love,
Nor Hafizah Mahazir,
012-4219244 (whatsapp)
Email : nhafizahmahazir@gmail.com

No comments:

Post a Comment