Senang ke nak jual Premium Beautiful?sangat mudah yer kawan-kawan...

assalammualaikum n selamat pagi uolss..
apa plan korang arini?semua cuti kan..ye la Chinese New Year..
ada yang dapat cuti 3 hari ada yang 4 hari...
tapi saya seminggu..hekhekhek...jangan jeles ye... :p
sejak2 saya join bisnes nih kan, slalu hupdate kat FB n blog, ada je orang tnya senang ke nak jual Premium Beautiful nih? Alhamdulillah..ia sgt mudah sebab kita hanya gunakan FB n blog...buat apa kita online 24hours tp xdak ape2 benefit...betul kan? n yang paling penting MASYUK !!!! 

**Apa yang menyebabkan Premium Beautiful ni senang nak jual?
  • Premium Beautiful ni sudah lama di pasaran dan orang dah tahu kebaikan dan keberkesanannya. Semua testimonial yang ada di internet semuanya positif dan tak ada lagi orang dok complain this product ok ke tak..
  • Premium Beautiful ni SUPERBRAND produk, sudah tentulah orang tak syak nak beli lagi..
  • Premium Beautiful is lifetime warranty product. So beli mahal-mahal pun, rasa memang berbaloi sebab kainnya tahan seumur hidup. Walaupon rosak seperti cangkuk tercabut ke, terkoyak ke, boleh repair at NO COST, FREE of charge..
  • Kebanyakan customer yang approach jat for Premium Beautiful takkan tanya banyak tentang korset ni sebab dah famous/dikenali ramai. tu jat tak perlu dah advertise lebih-lebih pasal Premium Beautiful ni...
  • We work as a team. bila dah habis stock sendiri, so jat akan bantu pulak rakan kongsi yang lain. sebab tu la group kami berkembang pesat ( ayat mcam angkat bakul sendiri..hehe ). coz we need new biz partner to support high demand of Premium Beautiful...

Kesimpulannya, memang senangggggggggg sangat bisnes ini. Walaupon produk mahal orang tetap nak beli dan kita tak perlu risau nak kata produk ni tak laku. Memang akan laku dan jangan tak percaya, ada yang boleh buat jualan sebanyak 50 set dalam masa sebulan tau !!

Cuba uolss lihat carian di google. Berapa orang yang cari info pasal Premium Beautiful? Tgk la. Permintaan yang begitu tinggi kan. Dalam masa 0.07 saat, lebih kurang 44, 400,000 hits untuk pencarian Premium Beautiful. 



So jom kita bertindak hari ini juga untuk masa depan yang lebih terjamin..
Call jat & book for your appoinment today !!

FB : NorHafizah ( Oh Bulan )
Email : feeza_funky@yahoo.com
Mobile : 013-4116265

2 comments:

  1. Salam sis... Saya berminat tntg pb ni.. Tp msalahnya saya skg mmg x bkerja lg.fresh graduated. Sya tau price untuk pb ni mmg x mmpu untuk org mcm sya yg x bkerja ni.. Huhu..
    Nak tnya, klu nk buat bsnes ni, kene beli dulu ke pb for our own then bru boleh bisnes?

    ReplyDelete
  2. Sis pm kat fb boleh? www.facebook.com/mastrixia

    ReplyDelete