Premium Beautiful vs Bengkung Tradisional

Uols boleh nampak tak perbezaan mcamana rupa Premium Beautiful dengan Bengkung Tradisional ni haaa?

  

Bagi ibu-ibu yang lepas bersalin digalakkan memakai bengkung . Ia telah menjadi amalan sejak zaman turun-temurun lagi. Akan tetapi, ramai yang mengenai kesukaran memakai bengkung tradisional ni.. Oleh itu, alangkah baiknya, jika ada sejenis bengkung yang dapat mengatasi rungutan mereka? Di bawah ini dibandingkan rungutan para pengguna bengkung tradisional dan bagaimana set korset Premium Beautiful dapat membantu :

Rungutan 1 : Tidak selesa kepada si pemakai

Ramai yang memakai bengkung tradisional mengadu terpaksa melalui tempoh masa yang memeritkan. Biasanya bengkung tradisional di perbuat daripada material yang kasar. Pergerakan seseorang itu jugak terbatas kerana material bengkung tradisional tidak boleh ' strecth'  atau di istilahkan 'berjalan seperti robot.'

Premium Beautiful - Boleh ditarik ke serata arah

Material korset Premium Beautiful diperbuat daripada material yang boleh di tarik ke serata arah.  Ini membenarkan korset mengikut bentuk tubuh pemakai semasa bergerak.

Rungutan 2 : Mengambil masa untuk memakainya.

Kaedah memakai bengkung tradisional memerlukan lilitan yang khusus dan ia mengambil masa !

Premium Beautiful - Sarung, klip, siap !

Pemakaian korset Premium Beautiful ini sangat mudah. Korset di bahagikan kepada 3 bahagian iaitu Long Bra, Waist Nipper dan Long Girdle. Pemakai hanya menyarungkan Long Bra dan Long Girdle, kemudian akhir sekali Waist Nipper... Ada jugak customer yang memakai Long Girdle akhir sekali untuk memudahkan bila nak membuang air kecil/besar.

Rungutan 3 : Kurang ' hygienic'

Biasanya bagi pemakai bengkung tradisional tidak boleh menanggalkan bengkung dalam tempoh masa tertentu..Oleh kerana pemakaiannya, selalu mengambil masa pemakai tidak membukanya apabila ke bilik air !
Adakah ini menggalakkan kebersihan??


Premium Beautiful - Memudahkan pemakai menanggalkan korset.

Disebabkan mudah memakai dan membuka korset ini, pemakai tidak perlu berterusan memakai, termasuklah ke tandas.. :)

So, anda yang tentukan samada nak terus amalkan pemakaian bengkung tradisional @ Premium Beautiful.. 
Sayangilah diri kerana diri begitu berharga... >.<

No comments:

Post a Comment