Thursday, 7 June 2012

Trip to Kl ( Day 1 )


Assalamualaikum...

Cuti sekolah hampir tamat beberapa hari je lagi kan.. Apa program anda?? Kemana anda pergi bercuti bersama family?? Untuk parents kemana anda bawa anak-anak anda bercuti??

Jom jat nak share cerita tentang bercuti bersama family.. Kali ni jat bercuti pergi ke KL..  Kenapa KL? Sebab kebetulan mak n abah nak pergi menziarahi saudara di sana.. Then yg kedua sebab nak meraikan kejayaan adik jat di Majlis Konvokesyen pada hari sabtu ni di MSU, Shah Alam..

Perjalanan jat and family bermula jam 9.30malam... Kira dah lambat la sebab jat abes keje pon petang... Terus balik kg... Then tunggu along pegi amek kakngah... So after magrib, kami bertolak... 

Antara sebab suka berjalan malam ni sebab jalan x bape nak jem... Sebab siang kan clash dgn org balik keje... Then sebab bila malam sejuk.. Matahari xde... So, perjalanan lancar... :P

Holiday bersama family semestinya sangat bahagia oke ! Almaklumlah kita bukannya ada masa kan.. Ladang2 cuit x sama... So bila ada peluang, tak kan kita sia2kan... Betul tak...??


Destinasi pertama ialah singgah di rumah pak ndak di Rawang.. Tido, mandi and sarapan... Terus gerak ke rumah sahabat lama mak a.k.a. mak angkat kepada adik di Puncak Alam... Rumah dia serious lawa ok... Teruja seketika..


Halaman luar... santek kan...


Halaman tengah...


Akuarium dia sgt canyek oke..sangat teruja !!!


Adik.. :)


Mak & Abah tengah borak2 dgn Mak Nab.. Macam2 cerita yg mereka kongsi... Sahabat lama yang x jumpa... :)


saya adik..dia kakak... :)


Kucing ni sangat manja... Namanya kelabu kot.. Ada sekor lagi kucing sgt comel.. Nama dia Bulat... dah macam Garfield taw tapi dia takot dgn org yang dia x kenal... So x dapat nk capture pic..


Along.. :)


Mak, Mak Nab & si kembar... Comel and cerdik budaknya...


Si kembar.. :)


Nak balik dah.. Bubye !! 
( hari ni nampak hijau jer..hikhikhik )

2 comments: