Kelebihan memakai Premium Beautiful di bulan Ramadhan.



Salam semua !!!
wahhh... Sekejap je harini dah masuk hari ke-4 kita berpuasa.. Cepat sungguh masa berlalu.. Tentu ramai yang excited menanti bulan yang penuh dengan keberkatan dan bulan murah rezeki kan.. Di kesempatan ini, Jat nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa kepada semua umat islam..

Okey, entry kali ni Jat nak share sket kelebihan memakai Premium Beautiful semasa puasa.. Badan akan rasa lcergas & bertenaga if pakai secara konsisten.. Dapat menghilangkan gastrik.. Dan dalam masa yang sama, lemak2 n perut buncit tidak lagi kelihatan.. Nanti boleh la beraya sakan tahun nih.. yeaaay !!! Terasa rugi tak even beli baju raya mahal2 tapi lemak n babat2 berselerak je... Baju yang cantik pon akan rasa tak cantik... Tapi bila pakai Premium Beautiful, badan automatik akan nampak terletak and shape badan nampak kemas... ;)

So, jom tengok kelebihan lain ye.. Sama-sama share, sama-sama pakai. confirm tak menyesal!

1. Mempercepatkan penurunan berat badan
Tubuh secara automatik akan mencari sumber energi dalam badan  iaitu lemak, semasa berpuasa energi yang masuk akan berkurangan.. Biasanya berat badan akan berkurang sampai 2-4kg (average).. Tapi kalau pakai Premium Beautiful semasa berpuasa, pengaliran darah dalam badan menjadi lebih lancar, maka penurunan berat badan lebih cekap lagi, double than average 4-8kg.. 

2. Mengeluarkan toksid / racun dalam badan
Berpuasa selama 30 hari dapat mengeluarkan racun pada tubuh melalui kolon, ginjal, paru-paru, kelenjar dan kulit.. Selama makana tidak masuk ke dalam tubuh, kumpulan lemak akan diubah menjadi energi oleh tubuh dan mengeluarkan zat kimia yang berasal dari asid lemak ke dalam sistem dan dinyahkan melalui organ pembuangan ( perpeluhan, pembuangan air besar, kencing )

3. Mencegah stroke
Menurut beberapa penelitian, ia dapat meningkatkan HDL ( High Density Lipoprotein ) dan menurunkan lemak trigliserol ( pembentuk kolestrol LDL-Low Density Lipoprotein ) yang dapat mengganggu kesihatan tubuh badan kita.

4. Pemberanakkan sel-sel baru lebih cekap.
Rasa lapar membuat organ internal di dalam tubuh bergerak dan bereaksi 'melahap' sel-sel rosak demi memenuhi keperluan makanan.. Seterusnya, tubuh akan segera menggantikannya dengan sel-sel baru, agar bisa kembali berfungsi..

5. Memakai Premium Beautiful semasa berpuasa dapat mengekalkan kecergasan badan tanpa rasa kelaparan dan kehausan yang melampau.
Ini adlaah kesan grip dan mendakap kemas perut membuatkan anda akan sentiasa rasa kenyang dan bertenaga.. Berat turun ke berat ideal.. Bentuk badan menjadi 'fit and firm' ala-ala anak dara dulu.. ;)

So pada sesiapa yang nak rasa kehebatan Premium Beautiful, calling la Jat.. 

Facebook: Nor Hafizah ( Oh Bulan )
Page : PremiumBeautiful by Cik Jajat
No Fon : 013-4116265 / 012-4219244
Emel : feeza_funky@yahoo.com

No comments:

Post a Comment