Kesan Awal Bila Memakai Korset Premium Beautiful

Selamat petang semua! today Jat nak share tentang Kesan Awal Pemakaian Korset PREMIUM BEAUTIFUL..

Side effect pemakaian korset Premium Beautiful dipanggil "healing crisis".. Proses ini berlaku kerana kesan proses penyahtoksin dari dalam badan sedang berlaku.. keadaan ini adalah berbeza bagi setiap orang.. ini kerana ianya bergantung pada tahap kesihatan badan seseorang itu.. Jangan risau kerana ia bermakna badan kita bertindak balas dengan Premium Beautiful ini.. Biasanya "healing crisis" yang terjadi ini akan berakhir dalam masa 24jam bergantung kepada tahap ketoksidan badan masing-masing.. JOM!! CHECK IT OUT!

1. SAKIT KEPALA
Bagi mereka yang kerap sakit kepala dan migrain, pastikan anda minum air masak yang secukupnya..

2. SAKIT TULANG BELAKANG

Bagi mereka yang selalu mengalami sakit belakang, ini adalah kerana tindakan awal Premium Beautiful untuk menyelaraskan tulang belakang..

3. RASA MENGANTUK

Ada kemungkinan oksigen kurang sampai ke kepala, pastikan minum air masak secukupnya..

4. TERKENTUT @ SENDAWA

Bagi mereka yang banyak angin, keadaan ini berlaku kerana tindakan untuk membuang angin. Angin yang banyak di dalam badan bermakna badan anda berasid.. Ini merupakan salah satu tindakan Premium Beautiful iaitu membuang angin melalui kentut atau sendawa..

5. BADAN RASA SEDIKIT SAKIT
Bagi mereka yang selalu demam dan sakit-sakit sendi, ini kerana semasa memakai Premium Beautiful ia bertindak seperti di dalam proses mengurut..

6.PAYUDARA TERASA SENGAL-SENGAL

Kesan ini terjadi kerana ia di dalam proses untuk memulihkan dan bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula payudara sepeti zaman remaja.. best kan?

7. BERAT BADAN TURUN


 Ini menunjukkan berat badan si pemakai tidak sesuai dengan pemakai.. Fungsi utama Premium Beautiful ialah untuk mendapatkan bentuk badan yang ideal mengikut ketinggian seseorang..

8. GATAL-GATAL PADA ANGGOTA BADAN  & BAHAGIAN TERTENTU


Terlalu banyak asid yang di keluarkan melalui perpeluhan.. Kesan-kesan kehitaman pada bahagian pinggang mungkin berlaku, teruskan memakai Premium Beautiful untuk mengeluarkan toksid-toksid di dalam badan.. So Jat cadangkan, after tanggalkan korset terus mandi ye... dan korset boleh terus basuh menggunakan PB wash..

9. BADAN TERAS CERGAS, LEBIH AKTIF & LEBIH RINGAN

Ini berlaku kerana tindakan resonan molekul air di dalam badan lebih aktif setelah memakai Premium Beautiful kerana tindakan FIR ( Far.Infrared.Rays )

Secara keseluruhannya Premium Beautiful dapat membantu meningkatkan dan memperbaiki tahap kesihatan anda dan yang menariknya anda akan dapat bonus iaitu bentuk badan yang lebih cantik dan pinggang yang lebih ramping..

Berminat untuk sama-sama merasai kehebatan Premium Beautiful? with FREE trial & FREE consultion do call me up..

Love,
Nor Hafizah Mahazir,
013-4116265
Top Agent Premium Beautiful | Utara

No comments:

Post a Comment