Ledakan Minda.. !!


Fenomena biasa kat Malaysia : tiap tahun harga barang naik, tiap kali jadi camni kita nak buat apa? Complaining, complaining tapi ada apa-apa jadi tak bila kita buat macam tu.. Takde apa kan.. Then seiring pulak dengan masa kita makin bertambah usia.. Kudrat dah makin kurang tapi ada gaji tambah??
Kadang cuba fikir pergi kerja awal sampai ke petang, kadang sampai ke malam.. Rajinnya kita kerja.. Hasilnya cuba tengok dalam saving kite.. Ade? Then jeng jeng jeng...

" Peluang yang besar itu datang secara tiba-tiba datang tak tentu masa.. datang di saat kita kesempitan atau susah.. nilailah peluang dengan bijaksana kerana ia boleh berlalu dengan tiba-tiba.. " - Prof Hamka
Jangan la bila dah sampai peluang, kita tolak lagi sedangkan kita hari ni doa mintak Allah murahkan rezeki kita.. Cuma perlukan sedikit usaha dan berterusan saja..

Renungkan!
- apa jadi kalau dah tak sihat?
- adakanh harga barang naik seiring dengan pendapatan?
- apakah corak kehidupan kita selepas ini?

Mungkin masa tu dah agak terlambat!

Kenapa business Premium Beautiful?
A) Produk hebat - dah lama bertapak di pasaran maksudnya memang produk evergreen, exclusive sebab boleh tahan begitu lama dan masih lagi dapat demand yang tinggi..
B) Syarikat - syarikat ini kukuh dalam perniagaan kerana sudah beroperasi selama 20 tahun dan tersenarai dalam bursa saham.. if company yang kita kerja ni ada tersenarai ke? cuba check tengok.. 
C) Pelan pemasaran yang hebat - pelan yang adil dan saksama.. siapa buat dia dapat.. Don't even think of goyang kaki sebab kita memang buat biznes.. 
- point terkumpul dari hari pertama join sebab tu sesuai dengan orang yang sibuk.. 
- win-win situation, bayangkan sama sama buat, sama-sama dapat pergi melancong.. Kan best macam tu.. Takde la asyik orang je yang pergi..

Jom mulakan langkah pertama anda hari ini.. ;)

Love,
Nor Hafizah Mahazir,
013-4116265
Top Agent Premium Beautiful | UTARA

No comments:

Post a Comment