Road to Shanghai | Fly High With Green Leaders Group

SHANGHAI!!
IS OUR NEXT DESTINATION..
FREE TRIP  + 5STAR TREATMENT!!
BY COMPANY..
SEMUA LAYAK BERADA DI DALAM FLIGHT.
WE ARE LUCKY IN THE RIGHT GROUP.
GREEN LEADERS GROUP by CDM HANIS HAIZI + CDM RAZALI ZAIN

Our ROAD TO SHANGHAI dipermudahkan lagi dengan adanya kelas ini, jalan untuk ke SHANGHAI agar ia lebih mudah. Even Jat tak dapat hadir pada hari tersebut, but thanks a lot to my leader bakal CDM Shaliza Aziz di atas keprihatinan untuk adanya kelas ini..

"...So after disscus dengan leader ieja,CDM Sha Khalid, akhirnya kami plan nak arrange special class untuk share strategy for Shanghai trip .. Dalam apa yang kita buat, kalau ade cara yang betul, ade pula guidance yang tepat, confirm kerja menjadi mudah & lancar .. That's why last trip ke Guangzhou team kami under CDM Hanis Haizi bawa paling ramai rakan kongsi, sampai 5 bas .. Ni lah rahsia kejayaan team Hanis Haizi .. " - petikan form www.shalizaziz.com

* beruntung sangat sebab ada leaders2 yang sangat mengambil berat tentang kami yang masih lagi baru belajar ,andainya kami baru nak meniarap, mereka dah xcited nak bagi kami berlari, even meniarap pun boleh skip kan. itulah dia, kak ieja. Sangat comitted untuk membantu kita untuk berjaya. Thanks kak ieja.

Work closely! The closer you are, the closer to Shanghai too! ;)


Barisan speaker yang cantik,muda dan berjaya!!
Bakal DDM Refqah, Bakal CDM Shaliza Aziz, CDM Hanis Haizi, CDM Sha Khalid, Bakal DDM Nurul Ain @ Yong, Bakal DDM Norain .. Bangga direct leaders berada disamping CDM Sha and CDM Hanis .. Proud with them!

Walaupun Jat tak dapat hadirkan diri, Jat dapat rasakan aura dan semangat semua bisness partner yang datang. Mereka dari Utara, Pantai Timur, Pantai Barat, Selatan. Datang dengan penuh impian coz dah masuk tahun baru kan, sure banyak target yang tersimpan/terbuku dalam hati. Same goes to me. Syukur Alhamdulillah, mesej sampai pada Jat, inilah kelebihan GLG.

Partner from Utara... Thanks kerana menghadirkan diri..Semangat tinggi!

Semua yang ada ni bakal memenuhkan flight ke Shanghai!

The Shanghai Qualifiers!

Lunch sambung bermeja-meja.. Alhamdulillah semua bersatu hati.. Sampaikan lunch pon tempat yang sama.. :) Semoga ukhwah ini berkekalan sampai bila-bila.. Amin..

YOUNG..FUN..CONFIDENT..


Bermula dengan ZERO and its become HERO one day. Insyallah. Yang penting kenalah tuntut ilmu kan, everythings is KNOWLEDGE! 
So, jangan malu-malu untuk mulakan langkah pertama dalam biznes ni, sebab banyak sangat yang kita boleh capai. 
Tak kisah apa sekalipon background anda, anda layak untuk mencuba & anda layak untuk ke SHANGHAI!!

Wanna be a part of us!!

Love,
Nor Hafizah Mahazir, 
013-4116265
Top Agent Premium Beautiful | Utara


No comments:

Post a Comment