Tahukah anda salah satu sebab mandul disebabkan keputihan?


" Keputihan merupakan lelehan daripada vagina yang keluar daripada kuantiti biasa (banyak). Berdasarkan beberapa kes, kita dapati masalah ini bukan sahaja dialami oleh wanita yang sudah berkahwin bahkan gadis remaja turut mengalaminya" - Dr Suhaimi Isa (Pakar Runding Perbidanan dan Sakit Puan, Hospital Pantai, Ampang)


Kesan keputihan : 

1) Gangguan hubungan intim


2) Susah nak pregnant


3) Berpotensi untuk mengandung luar rahim


4) Boleh menyebabkan tiub fallopian dan peranakan wanita musnah - Boleh mengakibatkan kemandulan


5) Kerap mengalami demam, sakit perut beserta keputihan yang busuk, berubah warna dan gatal - jika keputihan telah merebak ke bahagian reproduktif wanita


PREMIUM BEAUTIFUL have solution for you!
Just wear PREMIUM BEAUTIFUL!

My customer testimonial.

1) Saya berusia 22 tahun. Masalah yang saya hadapi sebelum ini adalah keputihan yang berlebihan sehingga saya tidak mampu menahan bau keputihan tersebut. Saya menghadapi masalah ini sebelum saya datang haid lagi. Tetapi selepas diperkenalkan dengan PREMIUM BEAUTIFUL, masalah keputihan semakin berkurangan dari hari ke hari dan saya rasa cukup gembira kerana saya bakal melangsungkan perkahwinan. Pastinya masalah keputihan ini tiada lagi menjelang hari bahagia saya - LIA, Kuala Lumpur

2) Saya seorang wanita yang telah pun berumahtangga dan sering mengalami lelehan cecair putih. Apa yang membimbangkan saya, masalah ini telah menyebabkan ketidakselesaan malakukan hubungan intim bersama suami saya. Selepas diperkenalkan dengan PREMIUM BEAUTIFUL, masalah keputihan sudah hilang sama sakali. Hampir 6 bulan menjadi pemakai setia kepada PREMIUM BEAUTIFUL, saya bertambah yakin dengan diri dan hubungan suami isteri bertambah bahagia - SHILA, Seremban


So wait no more!

Jangan sampai cik abang "bersuara" baru cik adik nak menggelabah...specially yang anak dara, sebelum berumahtangga tak salah bersiap sedia.. Untuk cik abang2 kat luar sana, kalau sayang cik adik.. belilah satu untuk mereka! badan sihat..confirm keluarga bahagia.. ;)


Love,
Fiza Mahazir
013-4116265
Premium Beautiful Agent Utara


No comments:

Post a Comment