TOP list ~ 5 Q & A about Premium Beautiful

Lately ni, ramai yang selalu tanyakan soalan yang sama kat Jat tentang Premium Beautiful.. So, Jat berbesar hati nak share soalan2 dan jawapan2 pada uols.. 

Q1 : Berapa lama nak pakai Premium Beautiful ni? 24jam ke?
A : minimum pakai 8jam sehari secara konsiten. Kira macam pergi dan balik kerja 8jam sehari. Itu untuk yang bekerja. Untuk surirumah, anda boleh pakai dari pagi , then buat kerja rumah seperti biasa.. After 8jam, boleh tanggalkan dan basuh.. Kiranya ia mudah dan praktikal.. 

Q2 : Susah la, leceh la nak pakai korset ni.. Rimas betul..susah nak ke tandas.
A  : mentallity masyarakat Malaysia sememangnya begitu.. 80% daripada mereka suka berfikiran negatif sebelum mencuba.. Tak susah pon kalau tahu cara yang betul.. 5 minit saja dah siap pakai.. Lagipun kami akan ajar cara pakai yang betul dan mudah.. Jangan risau ye..Belum cuba belum tahu, sudah cuba jatuh cinta.. ;)

Q3 : Macamana nak cuci Premium Beautiful Corset ni?
A : Di larang sama sekali mencuci Premium Beautiful menggunaka mesin basuh, iron, dry clean, memintal/memerah kuat., menjemurnya secara terus di bawah sinaran matahari atau menggunakan bahan cucian berunsur buih/sabun. Ini bagi menjaga kualiti dan tekstur kain supaya tahan lebih lama.. Hanya cuci  dan jemur pada waktu malam menggunakan pencuci Premium Beautiful Natural Wash..Cara penjagaan yang begitu mudah kan? 



Q4 : Premium Beautiful Corset hanya untuk orang gemuk?
A : Premium Beautiful bukan hanya untuk orang gemuk atau orang yang ingin kuruskan badan sahaja.. Tapi mengubah bentuk badan menjadi langsing dan meningkatkan tahap kesihatan hidup kerana konsep Premium Beautiful Corset ialah 70% kesihatan dan 30% kecantikan. Premium Beautiful berfungsi menjaga kesihatan disamping membentuk kontur bentuk badan yang ideal, tidak kiralah orang tu gemuk, ataupun kurus yea..

Q5 : Premium Beautiful Corset hanya untuk golongan wanita?
A : Premium Beautiful Corset bukan hanya untuk golongan wanita sahaja.. Malahan Premium Beautiful juga menyediakan Bengkung Premium Beautiful khas untuk lelaki bagi mengatasi sakit pinggang mahupun masalah perut buncit. Apabila suami isteri pon pakai, secara tak langsung kecantikkan dan ketampanan itu begitu terserlah dan keintiman begitu mantopss gituww..


~ Premium Beautiful~ umpama service untuk diri sendiri.
So, sayangilah diri anda untuk yang tersayang..

Love,
Fiza Mahazir,
013-4116265
Premium Beautiful Agent Utara


No comments:

Post a Comment