Kekuatan bisnes terletak dalam kumpulan yang betul


 

Yaps! Jatuh bangun bisnes terletak dalam KEKUATAN kumpulan.
Bila kita bekerja didalam kumpulan, backup sentiasa ada, pemimpin sentiasa ada untuk bantu, tidak lepas tangan begitu je, dan sebenarnya kumpulan yang berjaya inilah yang patut kita dampingi dan belajar macam mana untuk lebih maju bergerak ke hadapan.
Dan Jat percaya, kita sendiri pun boleh bezakan keikhlasan pemimpin- pemimpin kumpulan kita dalam membantu menaikkan taraf ekonomi kita sendiri.
Alhamdullilah, sejak menceburkan diri dalam bisnes ni, my life dah berubah sikit demi sikit dan penuh dengan colour, dari tak penah merasa sangat g jalan2 ( masa lebih tapi bajet xde..gaji cukup2 makan je ) dah boleh g travel even dalam negara je, dari saving ujung tahun korek balik, dah dapat buat saving lebih, dapat pulak bantu sedikit sebanyak  orang- orang yang diluar sana untuk sama- sama meningkatkan ekonomi, yang paling best, dapat kenal dunia luar dengan seluas- luasnya, yang paling sedih bila orang melayu sendiri menjatuhkan orang melayu dan dimana seorang hamba Allah berkongsi cerita time singgah buat aktiviti di rumah anak yatim baru- baru ini, dimana beliau sendiri nampak orang melayu kita duk mengemis di depan gereja! Itu tahun 2012, kalau tahun akan datang? So apa peranan kita?
Ambil langkah berani dan bijak untuk kearah kehidupan yang lebih selesa dan beerti untuk masyarakat kita ! 
Saya cabar anda untuk berubah!!!!


Love,
Nor Hafizah Mahazir
013-416265
Premium Beautiful Agent Utara

No comments:

Post a Comment