Friday, 3 May 2013

7 Ciri Gadis Bibir Nipis Layak Jadi Isteri?



wuhaa! comelnya tengok gadis bibir nipis makan durian. haha. tertarik? tertawan? haha. oh tidak. tapi, ada 5 pesona bagi mereka yang bibir nipis. apakah pesona itu?
  1. mampu menguruskan diri sendiri dengan baik dan teratur.
  2. seorang yang berkeyakinan dan periang.
  3. manis dengan senyuman dan suka berbual.
  4. cerdik dan pintar berkomunikasi dan dibawa berunding.
  5. sopan dan beradab dalam tingkah.
  6. mencurah2 kasih sayang yang dimilikinya.
  7. penasihat dan pembimbing yang baik dalam memotivasi.
hew2. boleh dah jadi isteri. but kena plus2 ngan beriman dan solehah lah. kalo duk bibir nipis sahaja buat apa. adoi. tapi, kalau yang tak bibir nipis pun aku rasa boleh je ada ciri2 layak jadi isteri.

buat2 jejaka yang dah ada isteri bibir nipis, meh share ciri2 yang ada ketahui. kuang2. penambahan dan pembaik pulihan dalam pengalaman anda selaku suami dialukan.

bagi si gadis berbibir nipis, awas anda! pesona anda mungkin mampu membuat si jejaka mudah meruntun jiwa dan menyukai anda. hehe. jagalah tingkah yang sopan dan keseksian anda juga. 

*copy paste je..sharing is caring..wink2.. :)



No comments:

Post a Comment