Congratulations!!


Congratulations to our CDM Shaliza Aziz & DDM Nurul Ain Zulkarnaind di atas pencapaian!!! i'm happy for uols!!

Rasa bangga dan bersyukur berada di bawah pimpinan GLAM ( Green Leaders Academy Malaysia ) kerana memberi peluang kepada usahawan-usahawan muda dalam menceburi bidang perniagaan.. In GLAM, every single step u will guide.. Seriously, rasa syukur sangat kerana menemui insan-insan yang banyak membantu Jat dari hari pertama Jat buat bisnes sampai lah ke harini..




Terima Kasih kepada our founder of GLAM, CDM Razali Zain & CDM Hanis Haizi kerana siapa sangka, dahulunya beliau seorang surirumah tapi selama 2 tahun, usaha untuk menubuhkan akademi sendiri, menjadi realiti.. Kerana merekalah kami mendapat ilmu melalui jalan yang mudah untuk berjaya.. 



Dan terima kasih kepada CDM Shaliza Aziz kerana sentiasa memberi tunjuk ajar, motivasi dan jalan yang mudah untuk Jat handle my business n team.. Dengan segala ilmu, pengalaman yang beliau ada, sentiasa rasa fresh.. Even kami jauh, namun jarak bukan penghalang.. Kami still boleh berhubung melalui mesej, call, whatsapp, wechat.. Dan Kak Ija juga sentiasa memberi peluang kepada Jat untuk memnajukan diri sendiri..  Thanks Kak Ija for everything.. 



Terima Kasih jugak CDM Sha Khalid di atas kata-kata motivasi yang sentiasa rasa berapi-api... Kecil-kecil cili padi.. Dan juga suami Zaer Ali kerana memberi tunjuk ajar ilmu blogging untuk memantapkan lagi bisnes online marketing.. Tanpa ilmu yang kukuh, memang sukar untuk menjalankan sesuatu perniagaan.. Syukur, dalam GLAM, semua ilmu itu di ajar oleh pakar-pakar IT..


Dan sangat-sangat berterima kasih kepada DDM Nurul Aiz Zulkarnaind kerana membawa diriku ke dalam 'keluarga' GLAM.. Kerana beliau lah yang menghulurkan tangan & Jat tak teragak-agak untuk menyambutnya.. Dengan jalan yang mudah dan setiap strategi di kongsikan bersama, memang mudah sangat untuk kita mencapai bonus 4 5 angka sebulan...




And also to all business partner, tanpa kalian semua, Jat takkan berada seperti sekarang.. Jatuh bangun Jat semua kerana anda.. Jat sayang korang macam adik beradik Jat sendiri.. Dengan kudrat yang ada, dengan ilmu yang ada, Jat akan bantu semua selagi terdaya.. Selagi korang perlukan Jat, selagi tu Jat akan mebantu dan cuba membantu...Bukan untuk harini saja tapi untuk masa depan kita, masa depan anak-anak kita semua kerana anak-anak la permata yang tidak ternilai buat kita semua... Sebagaimana leader-leader kita tak lepaskan tangan untuk membantu dan mendidik Jat, selagi itu lah Jat akan menjadi leader terbaik buat semua..



Last but no least.. Of course la my family.. My family is my everything.. Harta yang tiada nilainya.. Terima kasih sangat pada mak n abah kerana sentiasa memberi sokongan pada anakmu ini.. Sentiasa faham dengan perjalanan bisnes ini.. Memang pada mulanya mak n abah agak keberatan nak bagi Jat join bisnes tapi selepas explain more details, alhamdulillah dorang faham.. Sebab Jat buat bisnes ni pon untuk mak and abah jugak... Merekalah supporter terbaik... 


Sesungguhnya, berasa bersyukur berjumpa dengan semua orang yang tersenarai di atas.. Merekalah insan-insan yang hebat dan berjaya.. Nak berjaya kena follow orang yang dah berjaya.. Barulah nampak hasil.. Semoga dapat melahirkan lebih ramai lagi insan hebat di dalam GLAM ini!!! 

So kalau anda masih tercari-cari untuk menambahkan pendapatan, kami di GLAM sentiasa menghulurkan tangan untuk memimpin anda sehingga berjaya!! Kecilkan halangan, besarkan impian bersama GLAM..



Love,
Nor Hafizah Mahazir ( JAT )
012-4219244 / 013-4116265


No comments:

Post a Comment