7 Kelebihan Premium Beautiful berbanding produk lain.




1. Premium Beautiful merupakan PERINTIS / PIONEER kepada pakaian dalam yang mempunyai teknologi Far-Infrared Rays (F.I.R.). Premium Beautiful juga sudah berada di pasaran Malaysia more than 15 years.


2. SUPERBRAND iaitu Premium Beautiful merupakan pakaian dalam yang paling laris dan terhangat di pasaran kerana Premium Beautiful sangat berkualiti dan tahan lama. 


3. Mendapat PENGIKTIRAFAN Persatuan Tulang Belakang Amerika Syarikat dan Canada. 


4. ONE STOP CENTRE – Premium beautiful memiliki segala-galanya. Dicipta dengan berkonsepkan 70% kesihatan + 30% kecantikan = 100% keyakinan. Kesihatan badan akan lebih terjamin, Insya Allah, di samping dapat memecahkan lemak. Premium Beautiful juga dicipta dengan berkonsepkan mesra pengguna, oleh itu, si pemakai akan merasa selamat dengan pemakaian Premium Beautiful. 


5. Kecanggihan TEKNOLOGI datang dari 3 buah negara maju: 


a) Amerika Syarikat – Jahitan stereoscopic iaitu jahitan yang tahan regangan. So, that’s why Premium Beautiful nie pakai berapa lamer pon takkan regang. 


b) Germany – Fabrik aquatech dan aquadyne, iaitu fabrik di mana ia mampu seimbangkan suhu badan dan tidak meresap peluh. Oleh itu, pemakaian Premium Beautiful untuk jangka masa selama 8 jam sehari tidak akan mengeluarkan sebarang bau. 


c) Japan – Teknologi F.I.R 


6. MAMPU dimiliki oleh semua orang.( Bukan lagi dikira sebagai barang mewah tetapi boleh dianggap sebagai barang keperluan yang mesti dimiliki oleh setiap wanita). 


7. Jaminan seumur hidup (LIFE TIME WARRANTY). So, jika ada sebarang kerosakan akan direpair secara Free Of Charge.



Love,
Nor Hafizah Mahazir,
012-4219244 (whatsapp)
Email : nhafizahmahazir@gmail.com


No comments:

Post a Comment