Kenapa ramai wanita memilih Premium Beautiful?

Satu pagi, sebelum sambil bersiap untuk ke kerja, sempat lah dengar isu di Malaysia Hari Ini, isu bentuk tubuh badan wanita berubah setelah berkahwin.. ada caller lelaki cakap lebih kurang begini lah maksudnya, "kalau sebelum kawin kita terima isteri seadanya, jadi nape lepas berkahwin nak complaint sana sini badan isteri dah berubah..? lagipun kita (suami) yang salah satu punca perubahan tu berlaku".. oh bagus sekali kalau semua lelaki macam tu.. beruntung siapa yang berkahwin dengan lelaki yang macam tu.. tapi semua lelaki kah macam tu..?? dah tentu tidak... ramai jer kawan-kawan Jat yang punya suami yang sudah 'bising' isteri gelebeh sana sini.. kawan-kawan kat luar sana, takkan nak tunggu suami berbunyi baru nak kelam kabut cari penyelesaian..? Sebab tu aku nak berkongsi info tentang premium beautiful (PB)..


Satu sumber dari Majalah Mingguan Wanita Bil. 1330 keluaran 15-21 Mei 2009 yang gambar cover Aida Aris artikel bertajuk 25 SIFAT WANITA TAWAN HATI LELAKI..

Wanita bergelar isteri memang rajin mencari petua menambat hati suami. Malah sanggup menghadiri seminar & kursus untuk memperolehnya. Namun sebenarnya ramai yang tidak menyedari bahawa tidak perlu pergi jauh untuk menawan dan memikat hati lelaki kerana semua itu sentiasa di dalam diri sebagai wanita. Pemikat sebenar hati kaum Adam adalah ifat seorang wanita itu sendiri. Di antaranya..

1. Bentuk tubuh yang menarik. Potongan badan ibarat model sudah tentu membuatkan
suami tidak lepas memandang anda.

2. Selain bentuk tubuh, aset penting lain pada tubuh wanita yang mampu memikat suami
adalah mata, punggung dan langkah yang kemas.


3. Penampilan yang bersih dan cantik. Seksi atau tidak terpulanglah pada diri anda sendiri.

Memang fitrah manusia sukakan benda-benda yang cantik & menarik.. jadi kenapa kita nak menidakkan semua itu..? Kita bertanggungjawab ke atas diri sendiri, kita kena jaga kesihatan diri untuk menjaga keluarga kita, betul tak? Kita perlu sayangi diri kita dulu baru kita boleh sayang orang lain. betul tak? Lebih-lebih lagi kepada yang dah berkahwin.. mesti ada tercalit sikit perasaan suami tu perasaan bangga bila lihat isteri menarik & kemas.. kan..?

3 penyakit yang confirm kalau berat badan lebih atau obesiti.. KENCING MANIS, DARAH TINGGI & SAKIT JANTUNG.. kalau badan tak besar pun boleh terkena, apakan lagi kalau berbadan besar, betul tak?


Percayalah.. dengan ikhtiar menggunakan Premium Beautiful untuk peroleh kesihatan dan kecantikan tubuh badan, InsyaAllah Allah permudahkan segalanya.. sebab kita perlu ikhtiar.. tak ikhtiar, tak da lah hasil.. itu yang Allah telah janjikan.. tak da nye benda nak datang bergolek tanpa sebarang usaha.. sama juga dengan kesihatan badan kita.. PB offer offer kedua-dua iaitu KESIHATAN & KECANTIKAN.. insyaAllah..

Renung-renungkan..


Love,
Nor Hafizah Mahazir,
012-4219244 (whatsapp)
Email : nhafizahmahazir@gmail.com

No comments:

Post a Comment