Apa itu PREMIUM BEAUTIFUL...?


Premium Beautiful merupakan korset pembentukan badan yang mementingkan ciri-ciri kesihatan & kecantikan. Ia direka khas dengan tujuan 70% Kesihatan 30% Kecantikan.  

Premium Beautiful menjadi igauan setiap wanita yang mendambakan kecantikan khususnya. Ianya sangat selesa, kukuh malah sangat. Berbaloi dari segi kos & sangat bagus untuk kesihatan! 

"Premium Beautiful Corset..."

....merupakan korset kesihatan No.1 di Malaysia yang dilengkapi dengan teknologi F.I.R yang bertujuan untuk melancarkan perjalanan darah & meningkatkan tahap metabolisme seseorang. 

Premium Beautiful terdiri dariapada tiga bahagaian utama :
Long Bra
Waist Nipper
Long Girdle


Ciri-ciri Premium Beautiful
*********************
1) SUPERBRAND ~ merupakan satu-satunya korset di antara 400 jenis korset yang terdapat di Malaysia yang mendapat pengiktirafan Superbrand yang diakui kualitiya. 

2) LIFE TIME WARRANTY ~ jaminan seumur hidup jika terdapat sebarang kerosakan pada korset dan kos baikpulih adalah PERCUMA!!

3) TEKNOLOGI DARIPADA JEPUN, US, JERMAN & TAIWAN ~ menggunakan teknologi daripada empat buah negara maju dalam menghasilkan pakaian dalam yang berteknologi tinggi. 

4) FAR INFRARED RAY (F.I.R) ~ dilengkapi dengan teknologi F.I.R yang disulam tenun dalam setiap bebenang Premium Beautiful. F.I.R ini bertujuan menggetarkan molekul air dalam badan seseorang dan mengembangkan saluran darah bagi melancarkan peredaran darah ke seluruh badan. 

5) PENGIKTIRAFAN PAKAR TULANG DUNIA ~ The American Chiropractic Association, The Chiropractic Association of Quebec, The Canadian Chiropractic Association. 

6) FABRIK AKWATEK & AKWADYNE ~ diperbuat daripada fabrik Akwatek & Akwadyne yang merupakan penyerap haba & pengawal suhu terbaik serta mempunyai ketahanan tinggi. 

7) KUASA REGANGAN 360' ~ pemakaian korset Premium Beautiful sangat selesa kerana tidak membataskan pergerakan seseorang, boleh bergerak sefleksibel yang mungkin, memperbaiki tekstur badan seseorang. 

8) 70% KESIHATAN 30% KECANTIKAN ~ merupakan one stop center di mana memberikan kesihatan kepada si pemakai, darpada kesihatan maka lahirnya kecantikan serta keyakinan akan bertambah dalam diri seseorang.     


Keistimewaan Premium Beautiful
*************************
* Memperbetulkan perjalanan darah dalam tubuh
* Meningkatkan kadar metabolisma
* Memperbetulkan & memulihkan sistem pernafasan
* Mengelakkan pertumbuhan bakteria
* Mengeluarkan peluh asid
* Menggalakkan tumbesaran lebih teratur
* Mengekalkan kesegaran badan
* Mengurangkan kandungan asid dalam darah
* Mengurangkan kesakitan pada tubuh badan atau tempat yang sakit
* Tidur lebih nyenyak
*  Menghilangkan bau badan
* Menghilangkan kulat & fungus
* Membersihkan udara dalam badan
* Mengekalkan kepanasan suhu badan
* Memperbetulkan sistem urat saraf secara automatik


Apa itu F.I.R
***********


Far Infrared Ray (F.IR) merupakan sinar gelombang elektromagnet yang berasal daripada cahaya matahari. Jarak gelombangnya antara 3-1000um dan perupakan sinar yang paling selamat dan berguna untuk kehidupan.


Bagaimana F.I.R berfungsi?
**********************

FIR menembusi kulit sedalam >>
Tindak balas resonan ke atas molekul air >>
Molekul bergetar lebih kuat >>
Lebih banyak tenaga digunakan >>
Lebih haba dihasilkan >>
Salur darah mengembang >>
Perjalanan darah lebih lancar >>
Penghantaran nutrien dan pembuangan toksik lebih efisien >>
BADAN SEGAR, CERGAS & CERIA



CIRI-CIRI & KELEBIHAN SETIAP BAHAGIAN PREMIUM BEAUTIFUL

Korset Premium Beautifiul ini didatangkan dengan set yang terdiri daripada Long Bra (coli), Waist Nipper (bengkung) dan Long Girdle (seluar). Setiap satu bahagian direka untuk memberi kesan kebaikan yang tersendiri kepada si pemakai.

LONG BRA
***********

~ Rawan keluli berfungsi untuk menetap dan menyokong payudara.

~ Lace Cup mempunyai keanjalan supaya dapat mengelakkan payudara dari melimpah keluar. Untuk ibu yang menyusukan bayi, hanya tarik ke bawah untuk mengeluarkan payudara. Tindakbalas ini mengelak dari payudara jatuh. FIR yang ada pada Long Bra ini mampu mengawal daripada air susu melimpah & menitis, ia akan mengoptimumkan pengeluaran air susu supaya tidak berlebihan mahupun berkurangan.


~ 2 batang keluli memori yang berada di kiri & kanan tulang rusuk berupaya untuk menyelaras dan membentuk kontur badan. Badan akan terbentuk menjadi kon shape - ia akan kelihatan mantap di sini. 

~ Rekaan kuasa tekanan & regangan pada bahagian depan coli dapat menyelaras perut yang buncit lalu meninggikan kedudukan kontur payudara. FIR paling banyak berada di sekitar ini untuk pembakaran lemak yang maksimum ke atas perut buncit tadi.


WAIST NIPPER
**************


~ 7 batang keluli memori dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vetebrata, turut berupaya memperbaiki postur berdiri & duduk. Tulang-tulang ini sangat lembut dan mengikut bentuk badan bagi keselesaan sepanjang hari. Kesan pemakaian kimono wanita Jepun juga diaplikasikan ke atas teknologi pembuatan bengkung Premium Beautiful ini. Malah sakit pinggang/belakang dapat diatasi.

~ Cangkuk 3 laras memberi keselesaan kepada badan dan mempercepatkan pembakaran lemak degil. Rekaan secara fleksibel menghasilkan kesan pembentukan berdasarkan kesesuaian badan individu.


~ Perut menjadi kemas & rata. Ia juga amat sesuai digunakan oleh kaum lelaki yang mempunyai masalah perut buncit & perut kedepan. 


LONG GIRDLE
**************



~ Bentuk di hadapan Long Girdle menyerupai rahim wanita. Long Girdle berfungsi untuk memastikan proses pengalihan lemak sekitar pinggang dan belakang bertumpu di sini dan dengan itu proses penguraian sikit demi sikit masalah lemak berlebihan sekitar badan dapat disingkirkan secara semulajadi melalui proses tindak balas FIR.

~ Long Girdle juga berperanan untuk meningkatkan metabolisme badan kita yang semakin hari semakin menurun. Dengan teknologi FIR yang terdapat pada Long Gordle juga membantu menyuburkan peranakan wanita.

~ Love shape di bahagian belakang Long Girdle ini membantu masalah-masalah berkaitan seperti peha besar, pinggul lebar & menggelebeh di mana berfungsi untuk membentuk & memejalkan bahagian punggung dan pinggul yang mula kendur akibat proses kekurangan hormon.



SHORT BRA
**************




~ Cup yang berbentuk piramid bertujuan memberi pengudaraan yang baik dan perjalanan darah lebih lancar serta tidak menekan nipple.

~ Ketebalan renda yang dilapisi 32 lapisan FIR sangat bagus untuk kesihatan tubuh badan, membuang toksin di dalam badan dan anti pembengkakan.

~ Tali yang tebal tidak mudah rosak walaupun dipakai berbelas tahun lamanya.






No comments:

Post a Comment