Tips untuk kekal bertenaga!!

Good morning everyone!! Harini nak share tips sikit mcamana kita nak bangun segar bugar setiap pagi wihtout baring balik selepas alarm clock berbunyi..hahah mesti ramai yang pernah buat kan? Kadang tu snooze sampai 3 4 kali tak bangun bangun lagi kan..

Energetic and fully recharged bila bangun pagi with BVSM!!!


Bangun pukul 5 pagi pon still segar sampai ke petang bila kita tidur dengan kualiti. My mom memang setiap hari tidur dengan BVSM.. My mom dah bangun seawal 4.30 pagi setiap hari dan akan berhenti berehat around 3 petang macamtu la.. So dapat bayangkan tak betapa perlunya tenaga yang banyak. Bila usia makin meningkat, adakah tenaga kita sama seperti usia kita di masa muda? Tak mungkin kan.. 

So bila BVSM ni di perkenalkan, memang tak lepaskan peluang hadiahkan satu buat mak.. Tambahan bila mak kita masih bekerja, ada yang buka kedai, sepanjang hari berdiri, berbeza dengan kita yang bekerja di dalam ofis, berhawa dingin. Why not, you hadiahkan BVSM pada mak ayah untuk dapatkan tidur yang lebih berkualiti. Tiada nilainya harga jasa mereka dengan BVSM ni.. Semakin tua mereka lebih memerlukan tenaga dan rehat yang secukupnya. 

Kita juga perlukan tidur yang berkualiti sebab frekuensi molekul-molekul dalam badan kita terganggu oleh radiasi disekitar yang kita tak nampak pun.. Contoh, public wifi, signal wave daripada handfone dan juga laptop. 

Fungsi pelapik tilam Biovelocity Sleepmate ni adalah untuk membetulkan semula frekuensi molekul yang terganggu pada siang hari. 

Masa tidur, BVSM yang di suntik garam laut (molten salt) yang mempunyai tenaga matahari Dhuha memberi tenaga kepada badan kita untuk kekal sihat dan bertenaga sepanjang hari. Wowww!!

Antara keistimewaan Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) : 

1. Meningkatkan METABOLISMA. 
2. Mengaktifkan FUNGSI-FUNGSI SEL. 
3. Menggalakkan PEREDARAN DARAH.
4. Meningkatkan PERTAHANAN BADAN dan memperbaiki SISTEM IMUN.
5. Meningkatkan tahap MEDAN TENAGA.
6. Menstabilkan EMOSI, mengurangkan TEKANAN dan DESAKAN. 
7. Memulihkan TENAGA, memperbaiki dan mengaktifkan SEL DALAM BADAN. 
8. BERSEMANGAT dan BERTENAGA. 
9. Meningkatkan KEUPAYAAN PENYEMBUHAN secara semulajadi. 
10. Mengimbangi dan mengharmonikan FUNGSI-FUNGSI FIZIKAL. 
11. Melegakan KEPENATAN dan KESAKITAN. 
12. Merangsang dan menyelaras SISTEM SARAF AUTONOMIK. 
13. Menggalakkan fungsi JANTUNG. 
14. Menggalakkan TIDUR yang sihat dan berkualiti.

Satu pelapik tilam queen size ini mampu di miliki oleh setiap isi rumah. Contact me kalau anda rasa anda mahu kekal sihat dan bertenaga!






No comments:

Post a Comment