Monday, 25 January 2016

byBulan.co

Assalamualaikum.

Syukur syukur syukur Alhamdulillah..

Akhirnya, impian nak ada branding nama bisnes sendiri termakbul :)

Sikit-sikit lama-lama jadi bukit kan. Before ni, nama 'oh bulan station', then tukar pulak 'bypjat_'.. Ntah kenapa rasa macam tak sesuai. Tukar lagi sampai terjumpa nama 'byBulan.co' (janji ni yg paling last)




Berwajah baru dan rasa lebih confident.. hehe! So jom la ramai-ramai follow ig kita tau.. Baru rasa semangat nak update hari2.. hehe! 

Instagram ni, kita ada jual shawl chiffon. Material chiffon gred AAA.. Serius best, selesa dan harga sangat lah murah. Sampaikan ada customer cakap, eh shawl awak ni macam harga rm20 tapi sy beli baru RM12.. Dah la labuh dan boleh buat pelbagai fesyen.. 

Jom tengok warna-warna yang menarik. 






xoxo,
Fiza Mahazir
+6012 4219244

No comments:

Post a Comment