Friday, 18 November 2016

Serbuk Pencuci Pekat Eziclean ~ TESTIMONI


Sabun pencuci masa kini yang semakin menjadi permintaan hangat. Lebih 10,000 unit terjual dalam masa lebih kurang seminggu di seluruh Malaysia.

Psssst...Beruntung sangat siapa-siapa yang grab peluang sekarang untuk jadi PENGEDAR SELURUH MALAYSIA sabun eziclean ni :)

Entry kalini Jat buatkan khas untuk anda yang nak cepat siapkan kerja rumah. Tak kisahlah nak basuh baju ke, nak cuci kasut, or nak sental kuali or periuk yang hitam legam kat dapur.

Kesan degil di bahagian lengan or siku baju sekolah ?
Kesan daki di kolar baju?
Nak kasut sekolah yang nampak putih walaupon tak dikapur?
Nak hilangkan kesan tahi lalat di telekung?

Alaa..mudah saja. Gunalah sabun eziclean.
Semuanya di tanggung beres. Tak payah nak susah-susah sental sampai keluar peluh mencurah di dahi. hehe
Just rendam, contohnya baju dalam air yang di masukkan serbuk eziclean. Then basuh sikit-sikit dan bilas. 
senang je kan?

Apa kelebihan Sabun Eziclean?

Eziclean ni boleh cuci 50 kali cucian tau dengan hanya 1 paket je. Jimat, kan ;)


TESTIMONI EZICLEAN.


RENDAM-RENDAM PUTIH.

BASUH-BASUH BERKILAT.
SENANG SENTAL.














Dah tengok our testimoni? Ye, murah dan jimat sangat-sangat.
Berbaloi buat si ibu kalau ada anak-anak yg sekolah. Kita tak boleh halang anak-anak yg baru darjah satu @ dua untuk jaga kebersihan baju dan kasut sekolah dari kotor kan tapi ibu-ibu boleh basuh dengan sabun eziclean untuk memudahkan dan menjimatkan masa.


1kg per pack only RM23/50x cucian.
1 set eziclean only RM50 (laundry, floor & dishwash)



Do contact me :-





No comments:

Post a Comment