Saturday, 28 January 2012

End of Year 2011

salam dan selamat menyambut tahun baru...
rasanya masih belom terlambat kan...
baru masuk 2 hari untuk tahun 2012..
wehuuu...tahun baru..sure la azam baru kan, semangat baru...
lagi apa yg baru??
moga tahun 2012 ni membawa sejuta makna buat aku..sebab 2011 boleh dikatakan tahun yang mencabar..
ye la, di mana aku dapat dugaan berpisah dengan org tersayang..sobsobsob..
xpe la..jodoh pertemuan di tangan Tuhan kan..
kita hanya merancang tapi DIA yang tentukan semuanya...
lagipon dah tertulis kalau dia bukan JODOH kita, macamna pon tetap bukan...
ok tutup buku lama...
kita buka buku baru yea... yay !!!!!

apa yang korang buat di saat2 penghujung tahun 2011??
duduk di rumah?bersantai bersama keluarga tersayang?keluar bercuti bersama kawan2?
bakar ayam bersama2 boifren?
x kisah la apa saja aktiviti anda, di harap seronok2 belaka ye... =)

aktiviti aku di hujung minggu pegi kenduri salah seorang bestfren  !!!
seronok dapat jumpa kawan2 walaupon x ramai yg jumpe....
x sangka antara 8 orang, skng tggal 7 x kawen lagi..
pasni sapa pulak menyusul ekk..hehehe~~

tema : gold ( nice colour )
pengantin : nad & yen
lokasi : sungai petani


** bakal-bakal model**


**putih itu suci**


**S.A.Y.A.N.G.N.E.S.S**


**baju kami sama la**


**tadaaaa...**


**next ??!!**

alahaii...suka je nengok gambar2 ni..actually ada bnyk lg gambar untuk kenangan tp sempat yg nih je...
hehehee...so next time la...aku bersyukur sgt2 sbb walaupon bnyk halangan dan dugaan yg menimpa atas persahabatan kita namun kita tetap teguh dan bersatu..
thanks korang...
lub u lah !!! =)

No comments:

Post a Comment