Tuesday, 31 January 2012

yeay~~ole2 from Hong Kong !

wehuu...
suka suka suka .... >.<
tersenyum2 panda aku..berketul2 dah pipi aku ni naik..dah macam kuih pau...
kenapa?kenapa hepy sangat nih..
sebab eden dapat ole-ole dari my besties fren...from Hong Kong oke !
really appreciate~~

thanx dear kasik orang adiah tu..orang suka sangat..ia comel seperti kamu...
ingat jugak dia kat orang kan...orang suka la tengok gambor2 dia...cantik2...best  je !
dalam hati berkata2 " bila la aku dapat p camni kan.." sapa yg x teringin nak p obersea...cer cite...cer cite...
semua orang teringin...just belom sampai masa n rezeki orang lagi dapat pegi kan...
mayb time honeymoon nanti ke..kehkehkeh...
sapo la nak bawa eden ni haaa....xkire xkire..nak jugak ! nak jugak ! sambil hentak2 kaki kan..sekali kena lempang, hamek kau ! bengong setaun...luruh semua gigi...hahaha~ ** kan da merepek bagai**

meh sini usha2 hadiah aku...
jeng jeng jeng..


cantik kan...simple je but nice...beg kami sama..dia kaler coklat gelap... ^_^


inilah beliau yang kasik saya adiah tu...

sampai sini saja ye..mata saya dah mengantok..esok mau kije..bye2..
nunyte semua...jangan lupa basuh kaki sebelom tido and baca doa ye... ^_^


No comments:

Post a Comment