Kehamilan, Kesuburan


Q1 : Saya berumur 30 tahun, telah 5 tahun berkahwin, tidak menjalankan pencegahan hamil, tetapi sampai harini masih tidak dikurniakan cahaya mata. Adakah Herba Maharani dapat mengatasi masalah saya?

Jawapan : Pertama, anda harus menjalankan pemeriksaan badan yang terperinci, bersama dengan suami anda ( kerana 40% masalah kemandulan berpunca daripada pihak lelaki ). Jika tiada masalah bagi kedua-dua pihak, saya cadangkan anda mengambil Herba Maharani..

Q2 : Saya dah 1 tahun 4 bulan berkahwin.. Tengah mencuba nak dapat anak tapi masih belum berjaya.. 

1) Erti ketidakhamilan ialah apabila satu pasangan suami isteri telah berkahwin selama 2 tahun, mempunyai organ seks yang normal dan tidak pernah mencegah hamil ( kontraseptif ) tetapi masih gagal mempunyai anak.

2) Pasangan suami isteri harus sentiasa bersama dan mempunyai kehidupan seksual yang normal, melakukan hubungan seks pada waktu subur wanita mempunyai peratusan kehamilan yang lebih tinggi.. Jika pasanga-pasangan selalu sibuk dengan kerja masing-masing dan tidak selalu bersama akan mengurangkan peratusan kehamilan..

3) Pasangan-pasangan jugak harus memastikan diri mereka mempunyai organ seks yang normal dan sihat.

4) Jika anda tidak mempunyai masalah seperti di atas, anda boleh mencuba produk herba yang HALAL 'Herba Maharani', ia digunakan secara tradisional oleh kaum wanita untuk mengatasi masalah perempuan dan ia berguna terhadap kesihatan, melancarkan haid dan melegakan senggugut..


For more info how to buy Herba Maharani & how to start your Premium Beautiful business, contact me 013-4116265 or feeza_funky@yahoo.com or PM on FB Nor Hafizah..


No comments:

Post a Comment