My First Business Appointment

Firs business appointment a.k.a first time jumpa client.. Tak kisah la samada kawan kita, unknown, kawan kepada kawan kita, jiran or etc.. Now bila jumpa client or siapa2 kawan mesti akan cakap, Jat boleh la business, Jat pandai cakap, ada gaya ( ada ke..haha ) and macam-macam lagi lah..

Jat memang zero pasal business bila start.. Yela, rasanya semua orangpon sama kan.. Mana ada masuk-masuk terus pandai.. Just to share my first experience sharing this business opportunity.. Dah la first time, even dengan kawan ( x close sgt pon ), dia minta sharing cara business.. dekat Bertam pulak tu..


Takut, cuak, nervous semuanya ada... Dalam fikiran ni macam-macam la yang berlegar-legar.. Rasa nak lari pon ada masa tu tapi Jat memang terima kasih sangat kat Yong , yang temankan Jat and tolong cakapkan.. Bila ada Yong serius rasa yakin dan bersemangat.. The art of this business, since start until now, you will never alone.. Sampai sekaran geven berbulan-bulan business pun bila ada kelapangan Yong akan ikut Jat sharing business opportunity..


Nampak tak perbezaan, rupa dah lain, cara pakaian, saiz, penampilan, income, pangkat dan lain-lain.. Dalam masa tak sampai setahun pun..


Tapi satu yang sama, Yong masih bersama Jat, pimpin tangan dan tak pernah tinggalkan Jat.. dan Jat pun praktikkan dengan rakan kongsi, bantu mereka setiap kali ada client minta kongsi or berminat nak tahu pasal  business Premium Beautiful.. How to generate thousands of money using social media marketing..

Kenapa Jat suka Yong ada time appointment? bukan suruh dia tolong cakap ke apa, but in this business kita tak bagi janji palsu..kita ada bukti.. salah satu bukti depan mata Jat sendiri, bukti terbaik adalah Yong  & Kak Ieja sendiri transform dari makan gaji to fulltime business, dari kereta tempatan to BMW 3 series, dari income 4 angka to 5 angka gemuk-gemuk lagi.. Dari biasa-biasa jadi luar biasa..


Thats why pentingnya ada mentor dalam business, ibarat bawa kapal, kita nakhoda tapi mentor kita ibarat layar yang menghala kita ke tempat yang di tuju.. 

Alhamdulillah...
The very good example of our Teamwork!

Come and join us..

Love,
Nor Hafizah Mahazir,
013-4116265
Top Agent Premium Beautiful | Utara

1 comment: