Thursday, 10 July 2014

Pray For GAZA




Jat rasa bukan Jat seorang je yang tersentuh hati bila tengok gambar-gambar yang di upload kat Facabook.

PRAY FOR GAZA.
Kebanyakan anak-anak kecil dan baby yang dipaparkan. Subhanallah memang tak sanggup nak tengok, mereka belum paham apa erti kehidupan pun lagi tapi kena melalui semua tu. So kita perlu bersyukur sangat dengan kehidupan kita yang aman & bebas dari keganasan tu semua.



Maybe kita tidak boleh nak bantu pegang senapang nak berperang tapi kita hanya boleh membantu dengan berdoa dan menderma untuk mereka. Tiada yang diminta oleh mereka kecuali keamanan. Tambah plak sekarang Bulan Ramadhan.

Sekarang nak derma pun dah mudah hanya dihujung jari sahaja. Caranya mudah just taip :
PALESTIN 1 untuk dermakan RM1
PALESTIN 3 untuk dermakan RM3
PALESTIN 5 untuk dermakan RM5
&
PALESTIN 10 untuk dermakan RM10

kemudian hantar ke 39111


Semoga dengan derma yang kita berikan dapat meringankan beban mereka. Insyaallah....

Dalam masa yang sama kita memanjatkan doa kepada Allah semoga mereka diberikan keamanan dan selamat dari semua dugaan tersebut.

PRAY FOR GAZA!!!

PEACE NO WAR!!!



Love,
Norhafizah Mahazir


No comments:

Post a Comment