Tuesday, 3 July 2012

Pantai Kerachut | Part 1


Tasik Meromiktik..

Finally, sampai juaaaa....

      
yippiiee ...!! seronok nya... Keriangan terserlah + keletihan + cami pengsan..


itu jeti... Teruja tak tgk permandangan dia...? 

Subhanallah.. Indahnya ciptaanMu Ya Allah..

santai2 di atas pasir...sukanya main2 pasir..cik intan lepak je..

santai2 di bawah pohon asmara.. :D

aksi 1..

aksi 2..

aksi 3..

aksi 4..

aksi 5..

aku lah supergirl...hihi

aksi bebas..

hey ! it's me.. :)

pasir itu sangat halus dan cantik...

cik intan..

opssss !!!

jeles sebab x dapat mandi..seronok tengok depa main ombak...wuawuawua..

smart !

Haa...teruja tak tengok gambar2 nih? Kalo anda teruja saya lagi laaaaa... hari2 dok ulang je gambar dalam laptop..hahaha ! setiap kenangan itu indah... Anyone yang nak rasa2 nak pergi jungle trekking sambil lepak2 pantai, saya suggestkan pergi sini... Kat sini ada macam2 taw... Ada tempat turtle.. Tapi kami x sempat pergi sebab dah sampai pon lewat.. Waktu lari dari perancangan.. hikhikhik... Ok, later saya upload lagi eh... babai~

# Setiap gambar menceritakan seribu makna.. >.<

No comments:

Post a Comment